วันพุธที่ 10 สิงหาคม พ.ศ. 2554

[MACHINIMA PL] Gothic 2 NK - Dżin z talerza

[MACHINIMA PL] Gothic 2 NK - Dżin z talerza Tube. Duration : 10.52 Mins.


Jak zapewne wiecie, ostatniego sylwestra spędziłem z siostrą w Berlinie. Przed spaniem oglądaliśmy sobie TV. Raz trafiliśmy na film "Aladyn - Powrót Dżafara". Czyli kontynuacja kreskówki pt. "Aladyn" (chociaż to chyba pisze sie przez 2 "L"). I wtedy wpadłem na pomysł, żeby wykonać podobny zabieg w Gothicu. Troche pogłówkowałem i po jakimś czasie miałem gotowy scenariusz. Potem po raz pierwszy urządziłem na swoim kanale casting dubbingowy. Zgłosiło mi sie 65 ludzi. Większość sie nie nadawała niestety, ale znalazło sie kilku niezłych kolesi. Przy czym jak sie potem okazało niektórych zadanie przerosło i dalej musiałem samemu szukać dubbingerów (właściwie to tylko jednego: do roli głównego bohatera). Na szczęście w końcu mi sie udało. Wziąłem do głównej roli jednego z dubbingerów z serialu "Generał Specjalnej Troski". Kiedy miałem już cały dubb, w zasadzie nic mnie nie powstrzymywało przed kręceniem. No ale ogarnął mnie leń :P Po jakimś czasie w końcu go przezwyciężyłem i po tygodniu intensywnego kręcenia mamy gotowy film. Miłego seansu życzę. Muzyka: - Gothic - Ingame Wood - Tenacious D - Beelzeboss (cover by 666SweetRevenge666) - Final Fantasy VII - Turks Theme - Ace Attorney: Trials and Tribulations - Fragrance of dark coffee - Patrick & Eugene - The Birds and the Bees - Shutter Island - Allegro Moderato - Fable - Witchwood - God of War 3 - Rage of Sparta Szatan Zły - www.youtube.com (pośrednie źródło inspiracji. Polecam) Koleś z 2:23 to Edek Egzorcysta (a przynajmniej ...

Tags: gothic, noc, kruka, nk, machinima, moooras, snipex, snipex15, szatan, zły, dżin, lampy, talerza, alladyn, aladyn, dubbing, pl, gabryz, sfm, monastyr, hendelcp, gomez, lester, edek, egzorcysta, yt:quality=high

เยี่ยมชมร้าน : วิตามินปลา aquaplus

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น